utorak, 15. svibnja 2012.

Osmijeh tišine 3 - osvrt

U Ljubuškom je 27. i 28.4. održan treći po redu humanitarni festival za djecu s teškoćama u psihofizičkom razvoju «Osmijeh tišine». Kao i proteklih godina organizirali su ga HO «Prijatelj» i UG «Alternativna liga».
Program je počeo u Petak u 18:30 stručnom tribinom u općinskoj vijećnici. O disciplini djeteta i glazbenoj terapiji  pred četrdesetak posjetitelja govorile su magistrice pedagogije Nikolina Beljo i Martina Bošnjak. Nakon tribine u prostorijama gradske knjižnice u 20 sati upriličena  je izložba umjetničkih fotografija i domjenak.U Subotu je program krenuo od 10 sati likovnom kolonijom mladih umjetnika s područja Hercegovine. U 13 sati održana je predstava lutkarskog kazališta iz Mostara u prostorijama SSŠ Ruđera Boškovića. Ovaj put je to bila predstava «Patkica blatkica» čija je izvedba izmamila osmijehe prisutne djece.U 14:30 sati počela je likovna radionica za djecu u kojoj su sudjelovali «Radionica Betlehem» iz Čapljine i HU «Afriel» iz Čitluka. Ove godine veselje je bilo veće tim što smo imali i rođendansku tortu jedne od sudionica radionice.
Večernji sati su bili rezervirani za koncert gdje su od 21 do 23 sata nastupili bendovi Randomization, Terra Slaves i Siledžije. Na taj način su oni kao glazbenici nakon fotografa i slikara dali podršku ovom festivalu.
Kao organizatori izražavamo zadovoljstvo realizacijom još jednog «Osmijeha tišine» i uviđamo i propuste organizaciji koji su neizbježni ali i bitni u smislu učenja za neke buduće projekte. Festival je od početka osmišljen za djecu s teškoćama u razvoju, a ove godine je naglasak stavljen na edukativne i kulturne sadržaje jer nam je želja da se šira populacija educira o ovoj problematici i da svi skupa više učinimo za one potrebite kao i da se više obrati pozornost na mlade umjetnike iz naše sredine. Prikupljanje novca je bilo u drugom planu iako je isti neophodan za realizaciju ovakvih događanja. Srećom poznajemo dobre ljude koji su na više načina nesebično pomogli bez ikakve materijalne naknade.
Organizatori zahvaljuju:  magistricama pedagogije Nikolini Beljo i Martini Bošnjak, osoblju SSŠ Ruđera Boškovića, gimnazije Ljubuški i osnovne škole Marka Marulića, osoblju gradske knjižnice na čelu sa Franjom Planinićem, umjetnicima (Antonija Tolić, Nikolina Jakiša,Toni Kozarić, Martin Ivičević,Željko Koren, Hrvoje Pranjić,Mišel Stojanović,Mateo Kačunić,Iva Bradvica i Tomislav Orlović) ,fotografima (Andrija Zeljko,Dalibor Milas,Ivan Kelava,Helena Bilić,Vilim Parić,Marko Buntić,Vedran Vidak,Ivo Dragičević), bendovima (Randomization, Siledžije i Terra Slaves), Pozorištu lutaka Mostar,  radionici «Betlehem» iz Čapljine i HU «Afriel» iz Čitluka, Slavenu Primorcu,Bojanu Galiću,Daliboru Vranješu,Nedi Bokšiću,Iki Paponji, Đini Spajiću, Antunu Borasu,Ivanu Bukovcu,Općini Ljubuški,svim volonterima i ljudima dobre volje.
Također hvala i medijima koji su prenijeli ideju festivala :
ljubuski-online.infoljportal.comljubuski.infoposkok.info,bljesak.info, Dnevni list, Večernji list,eVjesnik.info, drugiprogram.org i radio Ljubuški.